07 ianuarie 2011

   Celor care întîmpină dificultăți în a-și înțelege și iubi semenii, le dedic acest imn intonat de către un cîntăreț al străzii, un soi de automarginalizat care poate impresiona la lacrimi un stadion întreg atunci cînd își binecuvintează patria care nu l-a iubit foarte tare!


   Grandpa Elliott este un negru din New Orleans... Un minoritar... Un om care cînta în stradă... "Doamne, binecuvintează America, dulcea mea casă!"...

P.S. Îi rog pe cititorii din Thailanda, Ungaria, Danemarka, Rusia, Franța, Canada, Statele Unite, Macedonia, Italia, Germania, Suedia, Marea Britanie etc. să-și dezvăluie identitatea. Evient, dacă doresc acest lucru. E o rugaminte izvorîtă dintr-o firească, zic eu, curiozitate. Pentru aceasta, pun la dispoziție adresa mea: gabrieleiffel@gmail.com
Vă mulțumesc pentru orice sugestie sau critică! Nu promit să mă îndrept, ci doar să-mi pese!



Un comentariu:

Nicole spunea...

Domnule profesor, va urmaresc cu bucurie postarile critice si lucide, cel mai adesea din Franta.
Nicoleta Benga