08 iulie 2011

Banc premonitoriu


Băsescu ȋl cheamă la ordine pe ministrul de finanțe:
- Ialomițiene, din pămȋnt, din iarbă verde, ȋmi faci rost de 2 miliarde de euro.
- Domnule preşedinte, cum să vă spun, e o sumă… mare,… enormă, nu avem, e greu, e imposibil!... Mă iertați, da’…criza,…
- Ce să te iert, mă, Ialomițiene, ce criză, nu mă interesează, am nevoie acum! Ieri! Executarea!
- Dom’ preşedinte, da’ la ce vă trebuie două miliarde, mă iertați că-ntreb?...
- Băiatu’, n-ai auzit de ăl mai tare program european de dezvoltare pă linie de penitenciare? Infrastructură, securitate, dotări tehnice de ultimă generație, confort, aer condiționat, wireless, alea-alea?!...
- Am ȋnțeles, da’ două miliarde ? Păi, cu banii ăştia, am putea rezolva problema ȋnvățămȋntului, am dota şcolile, le-am reabilita, am da salarii decente profilor…
- Ce şcoli, mă, amărȋtule, păi tu crezi că la terminarea mandatului eu o să mă apuc de ȋnvățătură ?!!

Un comentariu:

Raluca R spunea...

Si la ce ne-ar mai folosi?