04 mai 2012

Electorale


 1. Dialog cu cetăţeanul turmentat din Oneşti, în parcarea hotelului “Trotuş”:
            - Azi, PDL se aliază cu UNPR şi sprijină un candidat unic la Oneşti!
            - Aşa, şi? Ce-i cu asta? îl întreb pe chefliu.
            - Păi UNPR tocmai a zis că sprijină guvernul USL.
            - Aşa, şi? Care e problema ta?
            - Păi USL e PNL + PSD!
            - Da, aşa este. Şi unde vrei să ajungi?
            - Eu,... nicăieri, acasă, că în parc nu mai e nimic de băut ! Da’, dacă USL e sprijinit de UNPR, asta înseamnă că UNPR sprijină şi PSD.
            - Eşti turmentat, mon cher, dar ai logică ! Dă-i ‘nainte cu raţionamentul!
            - Păi ce raţionament, că dacă UNPR sprijină PSD, atunci de ce mai propune un candidat împotriva ăluia de la PSD, şi încă susţinut de PDL, care tocmai a fost dat afară de la guvernare de USL, care e sprijinit de UNPR care are candidat împotriva PSD… hai că mă doare capu’!
            - Şi pe mine!
            - Da, da’ io cu cine votez?! Hîc! Că PSD m-a furat de-am ajuns la fundu’ sticlei iar PDL mi-a luat şi sticla!
            2. În dreptul blocului meu covorul de asfalt începe să fie de trei ori mai lat decât în restul bulevardului Mărăşeşti! O fi şi blogul ăsta bun la ceva?!  

Niciun comentariu: