02 mai 2012

Scurte


           Din ce în ce mai dese mesajele care ne invită să mergem cât mai mulţi români la vot, doar-doar nu va mai intra UDMR în parlament ! Păi de ce ?! Dacă mă uit cum sînt asfaltate drumurile în Ardeal şi cum se sapă tranşee-dîmbuitoare pe bulevardul Mărăşeşti, parcă îmi vine să zic : dacă nu vrem unguri în Parlament, atunci să-i alegem în primării! Poate om avea şi noi, moldovenii, străzi cu suprafeţe decent de drepte, nu aşa cum arată electoralele uliţe neaoş-oneştene! Mă citiţi, prieteni maghiari?! Conaţionalii mei nu vă vor în Parlament, candidaţi atunci pentru funcţiile de primari şi daţi-ne şi nouă străzi drepte ! Învăţaţi-i pe asfaltatorii băcăuani să coboare şpaga sub nivelul costurilor de producţie şi poate că blocurile de pe Mărăşeşti nu vor mai crăpa la trepidaţiile camioanelor ! Poate vor crăpa cîteva obraze, aşa, de ruşine!

            UNPR întoarce macazul : va sprijini USL! E tare! Ce scriam eu mai deunăzi despre a candida ca independent versus membru de partid? Interesele meschine dictează politica de conjunctură, se aliază oamenii cu cine pot, numai să ajungă la funcţie! “Disciplina” de partid impune cele mai năstruşnice atitudini, interesele cetăţeanului nu mai contează, important este să fie omul la putere! L–am zărit azi pe Radu Berceanu la TV : aproape umil! În doi ani, Băsescu va fi istorie. Tristă! Iar cei ce l-au susţinut...  

Niciun comentariu: