06 aprilie 2016

Ce primar voi vota?! Mă întreabă unii și alții...

Ei bine, iată prima parte a portretului robot:
primarul care îmi va cîștiga încrederea va face exact ceea ce trebuie să facă un funcționar public ales: să ȘTIE ce să le pretindă funcționarilor din subordine astfel încît aceștia să-și facă treaba corect, eficient și LEGAL!

Degeaba mi se promit „investitori”, fie ei străini sau români, care să se bulucească pe drumurile de acces proaspăt asfaltate! Treaba primarului nu este să „creeze locuri de muncă”, asta e gargară electorală! Pe o piață a muncii liberă, locurile de muncă apar firesc la intersecția dintre cerere și ofertă. 
Șpagă pentru avize?! Yok locuri de muncă!
Funcționari publici cu experiență de CAP puși să gestioneze finanțele comunității?! Yok investitori!
Apă cu sughițuri, curent electric cu noduri, mitinguri cu osanale - dispar investitorii ca potîrnichile!

Doamnelor și domnilor candidați, promiteți-mi COMPETENȚĂ, CINSTE, TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ și vă voi vota!
Reîncuscriri politice bazate pe iluzia că „de la ăia vin banii” - NU! Dacă doar la asta se rezumă „experiența politică”, atunci mai bine FĂRĂ!
Primarul ales de mine va avea prea puțină experiență politică! Dacă se poate, DELOC! 
Cei care au acumulat experiență politică în ultimii 10 - 15 ani îmi dau fiori! Mă sperie la fel cum o fac nătîngii care plîng după regimul comunist! Căci, dacă este cineva care poate face un rău incomensurabil, apăi acela e rrromânul care, supărat pe partidele de azi, visează la totalitarismul de ieri! Și vinovați de slobozirea acestui monstru retardat care se înmulțește mai ceva ca iepurii de cîmp este POLITICIANUL CU EXPERIENȚĂ care a reușit cea mai imbecilă sinucidere: aceea de a compromite valorile sănătoase ale democrației, liberalismului și ale credinței!

ACESTA NU ESTE UN PAMFLET!
(va urma...)

Niciun comentariu: