30 decembrie 2010

Mulțumesc:

  • Lui Dumnezeu pentru că mi-a dat sănătate să mă pot bucura, în ordine, de o familie frumoasă, de prieteni buni și statornici, de o slujbă ce-mi aduce fericirea de a întîlni și a lucra pentru oameni inteligenți și frumoși!
  • familiei mele, rațiunea supremă a ființării mele pe această lume. Acum înmulțită cu Mara-Elena căreia îi doresc să-și strîngă-n brațe, sănătoasă, strănepoții și să joace veselă la nunțile lor (la care să mă invite și pe mine, de-oi fi prin preajmă!)
  • prietenilor mei, nu puțini, care îmi umplu casa și inima cu prezența lor, cu înțelegerea, răbdarea și generozitatea de care nu-s întotdeauna vrednic.
  • tuturor celor care mi-au furat, mie și soției mele, în ultimele șase luni, o sută de milioane vechi, oferindu-i astfel bunei mele mame prilejul de a-mi împrumuta bani ca să-mi achit ratele și facturile restante. 
La mulți ani, dragii mei!

Un comentariu:

Gabriela spunea...

Fara internet si cu ceva ani in minus am putea crede ca suntem inca inainte de 1989. Asta pentru ultima ta multumire. In rest, Dumnezeu ne-a binecuvantat.