23 iunie 2011

     Am greşit!


    Atunci cînd poliţiştii au strigat, în faţa palatului Cotroceni, “ieşi afară, javră ordinară!”, am fost de părere că exagerează. Nu că nu aveau dreptate să fie revoltaţi, ci pentru că, ziceam eu, au fost prea «duri» în limbaj !
   Azi, aflînd ce a declarat ieri Traian Băsescu în legătură cu Majestatea Sa Regele Mihai I al României, mărturisesc că am greşit atunci, îndoindu-mă de oportunitatea limbajului poliţiştilor! Din contra, au fost prea blînzi!
   Ştiam că de la un needucat nu te poţi aştepta la prea mult, dar credeam că se poate ascunde îndărătul unui pospai de civilizaţie pe care l-ar presupune funcţia înaltă. Iar m-am înşelat, nu poate! Un mitocan nu poate pricepe ce înseamnă demnitatea. Nu a avut cine să-l înveţe!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tradator de tara si neam ! jos !