28 decembrie 2014

Adio, Marian!

  De astăzi, Marian Tutunea nu mai este printre noi. 
  Dumnezeu să-l odihnească și să-l ierte. Și pe noi, cei care, din neștiință, grabă, orgolii l-am judecat aspru în ultimii ani.
   Ca noi toți, îi va fi supărat și el pe unii dintre apropiați, e în firea omului să greșească. În ultimii ani și, mai cu seamă în ultimele luni, Marian a fost cu totul altul; boala, ale cărei dimensiuni nu le știam cu adevărat, l-a schimbat profund.
   Îmi doresc să pot păstra în minte și în suflet imaginea colegului Marian așa cum l-am cunoscut la începutul anilor 90: inteligent, excelent profesionist, înzestrat cu un simț al umorului vecin cu ironia fină, iubitor și iubit de elevi... 
   În ultima vreme am vorbit rar cu Marian. Îi respectam dorința de izolare, deși bănuiam că suferă din pricina lipsei de comunicare cu cei din jur... Dar în puținele vorbe schimbate cu el reușeam amîndoi să zîmbim. Acum, desigur, mi-aș dori ca aceste momente să fi fost mai dese, mai lungi...
   Nu este niciodată prea tîrziu să învățăm că nimic nu doare mai mult pe lumea asta decît să vrei să ceri cuiva iertare și să nu mai ai cui!...

3 comentarii:

Unknown spunea...

Mi-a fost profesor DOAR UN TRIMESTRU! Dar renumele ii precedase numele...si am avut NOROCUL de a cunoaste un OM MINUNAT! Cu care m-am reintalnit de prea putine ori dupa terminarea liceului... De fiecare data, mie omul asta mi s-a parul FERMECATOR! Si pentru ca eu cred in reincarnare, SPER SA IL REVAD...UNDEVA...CANDVA...

Cătălin MOISĂ spunea...

Păcat. Mi-a fost profesor în anii '90. A fost unul dintre cei mai inteligenți și amuzanți profesori de care am avut parte și de la care am învățat câte ceva despre viață.
Maestre, fizica nu a fost punctul meu forte, știm amândoi asta. Da' ne-am distrat de minune!

Anonim spunea...

https://www.facebook.com/predoiu.mihaela/posts/10205406154173822?comment_id=10205406314737836&notif_t=like

https://www.facebook.com/avanu.soltana.9

Ilustrului profesor de Fizica, TUTUNEA MARIAN, vesnica pomenire! Condoleante familiei!